František jim naplil do tváře (2016)
Včera se Františkovi podařilo
naplivat do tváře Našeho Pána, vždy Panny Marie, minulých papežů a celé Církve
14. října 2016
Čekali jste
něco jiného?
Včera, 13. října, bylo 99. výročí
šestého zjevení Blahoslavené Panny Marie ve Fatimě v Portugalsku. Byl to
poslední den, kdy se Blahoslavená Panna Maria zjevila dětem ve Fatimě, a je známé
pro svůj „Sluneční zázrak“. Myslíte, že to František
zmínil? Ne!
Shodou okolností také včera Asia
Bibi, pakistánská křesťanská matka pěti dětí čekající na smrt za to, že věří
v Krista (byla shledána vinnou z rouhání proti islámu), měla mít
slyšení ke svému odvolání. Požádal František o modlitby? Samozřejmě, že ne!
Namísto toho měl soukromou audienci
s Diegem Maradonou...
Porovnejte čas, který František
strávil s Diegem Maradonou při další soukromé audienci, a setkáním
Františka s rodinou Asii Bibi na generální audienci (15. dubna 2015) níže.
A co chudí, trpící a poslední?
„Tito opomíjení“ nezahrnují Asiu!
Hádejte, s kým dalším měl
František čas se během svého rušného dne setkat?
Jestliže první osobou, která vám
přišla na mysl, byl biskup Bernard Fellay, pak to bylo správně!
To není žádný vtip! Biskup Fellay
doprovázený P. Alainem-Marcem Nélym a P. Niklausem Pflugerem se krátce sešel s Františkem v Domě sv. Marty.
Tato trojice byla ve Vatikánu, aby „vedla rozhovor“ s kardinálem Gerhardem
Ludwigem Müllerem, arcibiskupem Luisem Ladariou Ferrerem a arcibiskupem Guidem
Pozzem o návratu do „modernistického“ Říma.
František se teprve začínal zahřívat
na velkou událost svého dne.
Chcete hádat, co to bylo?
Správně, uctil Martina Luthera a
jeho 95 tezí!
Když už má
hereziarcha Martin Luther nyní sochu, je nablízku „svatořečení“?
Titulní list
programu k této obludnosti
Ano, 13. října měl František na soukromé
audienci v síni Pavla VI. asi tisíc luteránů, kteří byli na ekumenické
pouti do Vatikánu. To se událo zhruba dva týdny před tím, než František
navštíví Švédsko (31.10.-1.11.2016), kde se bude účastnit ekumenické bohoslužby
se Světovou luteránskou federací oslavující 500. výročí počátku revolty Martina
Luthera. Následující výňatky kurzivou jsou převzaty z článku Iacopa
Scaramuzzi Papež: Ti, kteří brání Krista, ale odmítají uprchlíky,
jsou pokrytci zveřejněném ve Vatican Insider.
„Toho, co
nás sjednocuje, je mnohem víc, než toho co nás rozděluje! Svědectví, které od
nás svět očekává je hlavně to, že učiníme viditelným milosrdenství, jež
k nám Bůh má, skrze službu chudým, nemocným, těm, kteří opustili svůj
domov, aby hledali lepší budoucnost pro sebe a pro své milované. Když sloužíme
těm nejpotřebnějším, zakoušíme již, že jsme sjednoceni: je to milosrdenství
Boží, jež nás sjednocuje,“ řekl František a vysloužil si další potlesk.
Žlutý šátek
je symbolem papežství
Modrý šátek
je symbolem luteránství
Tyto dva
šátky svázané dohromady symbolizují jednotu mezi Novus Ordo a luterány
Proselytismus,
řekl Jorge Mario Bergoglio, je „nejsilnější jed“ proti ekumenismu. „Svatí“ jsou
největšími reformátory. A Církev musí být vždy reformována.
František
mává oddaným luteránům
Luteránští
poutníci to baští!
„Řekli jste,
že je mnoho věcí, které máte rádi na katolické Církvi, jiné věci tolik ne. Co
mám já rád na luteránské církvi a co nemám rád?“, řekl papež ve svých nepřipravených
odpovědích na otázky, které mu položilo pět mladých Němců. „Opravdu mám rád
dobré luterány, luterány, kteří praktikují svou víru v Ježíše Krista. Co
nemám rád, jsou vlažní katolíci a vlažní luteráni.“ Je to „rozpor“, když
křesťané na jednu stranu horlivě hájí křesťanství na Západě a na druhou mají
odpor k uprchlíkům a jiným náboženstvím. A o tom člověk nečte
v knihách; noviny a televizní programy o tom mluví každý den. Nemoc,
člověk může také říct hřích, který Ježíš odsuzuje nejvíc, je pokrytectví. Křesťan
nemůže být křesťanem, pokud nežije jako křesťan. Křesťan nemůže být křesťanem,
aniž by praktikoval blahoslavenství. Křesťan nemůže být křesťanem, když nečiní,
co od něj Ježíš žádá v Matoušovi v kapitole 25. Ježíš naléhá na své
učedníky, aby se vyhnuli tomuto hříchu, tomuto aktu pokrytectví. „Mějte se na
pozoru před pokrytectvím.“ Je pro křesťana pokrytecké nazývat se tak a pak
odmítat uprchlíka, někoho, kdo je hladový, někoho, kdo potřebuje pomoc.
Jestliže se nazývám křesťanem, ale jednám tímto způsobem, pak jsem pokrytec.“
Podívejte se
na dárek Františkovi od luteránských poutníků
Je to 95
Lutherových tezí!
František má
rád knihy, zvláště když jsou napsány rabíny nebo hereziarchy!
„Středověcí
teologové říkávali v latině, že Církev vždy potřebuje reformu, Ecclesia
semper reformanda,“ řekl papež a vysloužil si potlesk, který se nesl síní Pavla
VI., kde se shromáždilo asi tisíc luteránských poutníků: „O tom je pokrok a
dozrávání a Církev dělá pokroky, zraje, a tolik malých a ne až tak malých
církevních reformátorů šlo, chtělo jít po této cestě, některé reformy nebyly
úspěšné, byly přehnané. Lidské věci nikdy nejsou, ale reformace je církevním
procesem, to si myslím. Otázka byla: Koho vnímáte jako největší reformátory
Církve a dějin?“, řekl František a opakoval tuto otázku. „Já bych řekl,“
pokračoval, „že největšími reformátory Církve jsou světci, jinak řečeno, muži a
ženy, kteří následují Slovo Pána a praktikují jej. To je cesta, po které musíme
jít, to reformuje Církev a oni jsou velkými reformátory, nemusí být teology,
nemuseli studovat, mohou být pokorní, ale duše těchto lidí je prodchnutá
Evangeliem, je ho plná a oni jsou těmi, kteří úspěšně reformují Církev. Jak
v luteránské, tak katolické Církvi existují svatí, muži a ženy se svatým
srdcem, kteří následují Evangelium: oni jsou reformátory Církve.“
František
vzdává čest arciheretikovi Lutherovi namísto Naší Paní
František se
nikdy neostýchá zapózovat pro fotografy ani učinit symbolické gesto
František
šíří své revoluční poselství tisícovce luteránů
Papež se
zdržel u otázky, kterou mu položila dívka ze Saska Anhaltska ohledně
skutečnosti, že 80% místních nepatří do žádné křesťanské denominace: „Měla bych
tyto přátele – kteří jsou dobří a šťastní lidé – přesvědčovat o své víře?“
František zopakoval otázku a řekl: „Co bych jim měla říct, abych je přesvědčila?
Poslyšte,“ řekl, „poslední věc, kterou byste měla dělat, je ´něco říkat´. Měla
byste žít jako křesťanka, která je vyvolená, je jí odpuštěno a vytváří cestu.
Není správné přesvědčovat je o vaší víře, proselytismus je nejsilnější jed
proti cestě ekumenismu.“
Bla, bla,
bla....
„Milost,“
pokračoval František, když hovořil o tématu, které je pro protestantskou
reformaci stěžejní, „je darem a Duch Svatý je Božím darem, zdrojem milosti, je
to dar, který nám Ježíš seslal svou smrtí a vzkříšením. Bude to Duch Svatý,
který pohne srdcem skrze vaše svědectví....“
Když jsme si přečetli něco
z Františkova proslovu k luteránským poutníkům a několik jeho výměn
názorů, které s nimi měl, prozkoumejme některá slova Martina Luthera.
Následující citáty (rouhání a hereze) jsou převzaty z článku The Blasphemies of Luther z webu Tradition In Action.
Kromě toho,
že mají Luther a František velký apetit, jsou také hovorní
„Kristus se dopustil cizoložství
nejprve se ženou u studny, o níž nás zpravuje sv. Jan. Cožpak o něm všichni
neříkali: ´Co s ní dělal?´ Poté s Marii Magdalenou, a za třetí, se
ženou chycenou při cizoložství, kterou tak lehce propustil. Tak i Kristus,
který byl tak počestný, se musel provinit smilstvem před tím, než zemřel.“
František je
stejně jako Luther posedlý sám sebou
„Nemyslíte
si, že opilý Kristus, když toho vypil při Poslední večeři příliš mnoho, vyvedl
z míry Své učedníky se svým prázdným žvaněním?“
Luher má
pravdu, protože od stvoření talmudsko-protestantské mše známé jako Novus Ordo
je papežství postavené na hlavu
„Až
bude mše zničena, bude zničeno papežství! Papežství totiž spočívá na mši jako
na skále, se svými kláštery, biskupstvími, kolegii, oltáři, kněžskými úřady a
naukou... To vše se zhroutí až bude tato svatokrádežná a odporná mše zničena.“
Myslí si
František stejně jako Luther, že tridentská mše je pomíjivá móda?
O Kánonu
tridentské latinské mše: „Tento odporný kánon je sbírkou zmatených mezer; ...
činí ze mše oběť; ofertoria jsou přidána. Mše není oběť nebo jednání toho, kdo
obětuje. My jej vnímáme jako svátost nebo jako testament. Nazývejme jej
požehnáním, eucharistií, večeří Páně nebo připomínkou Páně.“
Socha
Martina Luthera zírá v síni Pavla VI. na Františka
O svém
vlastním chování: „Od rána do večera nic nedělám a jsem opilý. Ptáte se mě, proč
tolik piju, proč hovořím tak upovídaně a proč tak často jím. Je to proto, abych
zmátl ďábla, který přichází, aby mě mučil... Tím, že jím, piju a takto se směji
a pak ještě víc, a dokonce tím, že páchám nějaký hřích, vyzývám Satana a opovrhuji
jím a snažím se nahradit myšlenky, které mi ďábel podsouvá jinými, jako
například nenasytné pomyšlení na nádhernou dívku.... Jinak bych byl příliš
zuřivý.“
Kdo se chce
vsadit, že si František dychtivě přečte oněch 95 tezí?
„Jestliže
odsuzujeme zloděje k pověšení, lupiče na popraviště a heretiky do ohně,
proč bychom neměli použít všechny své zbraně proti těmto učitelům zatracení,
těmto kardinálům, těmto papežům, celé této řadě římské Sodomy, aby nekazili
Boží Církev? Proč bychom si neměli umýt ruce v jejich krvi?“
František si
stejně jako Luther, rabíni a všichni modernisté myslí, že ví vše lépe než Bůh
„Samozřejmě
je Bůh velký a všemohoucí, dobrý a milosrdný a vše, co si člověk může
v tomto smyslu představit, ale je také hloupý.“
Proč 13. října zapomněl František
říct veřejně cokoliv o Blahoslavené Panně Marii? O slunečním zázraku ve Fatimě
v Portugalsku? Konec konců si dokonce udělal čas na to, aby pozdravil
biskupa Fellayho! Namísto toho František odsoudil obracení na katolickou víru,
řekl, že reformátoři jsou světci a učinil narážku na to, že Luther byl
reformátorem, řekl, že luteráni s ním mají víc společného než ne, užil
protestantskou definici milosti a nakonec odsoudil ty, kteří nevítají muslimské
vetřelce (jež František nazývá „uprchlíky“) v Evropě. Martin Luther kdysi
řekl: „Ó papeži, živý budu tvým morem a mrtvý budu tvoje smrt.“ A přesto dnes
František vzdal úctu tomuto muži tím, že umístil jeho sochu na stůl v síni
Pavla VI. Proč? Co nutí Františka činit tyto věci? Pro ty, kteří truchlíte po
vládě Benedikta XVI., připomeňte si, že to byl ve skutečnosti nápad Benedikta
XVI. slavit 500. výročí Lutherovy revoluce.
Toť vše
z práce „pokorného“ revolucionáře za jeden den!
Zdroj: Call
Me Jorge
Překlad:
D. Grof