Komentář Eleison CCCXCIV – Hebdoléčba (2015)
(394)
31. ledna
2015
HEBDOLÉČBA
Tento
„Komentář“ minulý týden nanejvýš politicky nekorektním způsobem prezentoval
velmi medializovaný útok ze 7. ledna na Charlie
Hebdo v Paříži jako útok na zbytky křesťanské civilizace ve Francii. Nechť
tedy tento týden předestře, jak by mohla křesťanská civilizace vyřešit tento
problém; opět popořádku pro karikaturisty, ozbrojence, politiky, národy a
konspirátory.
Pokud jde o
karikaturisty, kdyby byla Francie stále katolická, Církev a stát by byly stále
jednotní, jako byly do Francouzské revoluce, a autority státu by bývaly zcela
zakázaly takové rouhavé protikřesťanské karikatury, jako byly ty, jimiž Charlie Hebdo mohl docela dobře podnítit
Všemohoucího Boha, aby dovolil popravu těchto karikaturistů. To by ale byla
cenzura? Jen blázen si může myslet, že dnes netrpíme žádnou cenzurou. Cenzura
je prostě protikřesťanská namísto křesťanské. Kdo má dnes svobodu se rouhat
„holokaustismu“ a jeho plynovým komorám?
Pokud jde o
muslimské ozbrojence, do katolické Francie by nikdy bývali nemohli přijít.
Autority katolického státu by nikdy neopovrhovaly muslimy nebo je nenáviděli
v jejich vlastních zemích, zároveň by ale nikdy natolik neztratily ze
zřetele historický střet mezi islámem a křesťanstvím, aby dovolily usadit se ve
Francii takové spoustě muslimských přistěhovalců, jaké to bylo dovoleno, a jaká
dokonce byla od druhé světové války povzbuzována ve Francii se usadit. Ani by
se nikdy nenaučily pohrdat svým vlastním plemenem a opovrhovat svými vlastními
tradicemi, jak si dovolily se to naučit dělat dnes. Kvůli čtvrtému přikázání
katolíci milují svou vlastní zemi nade všechny jiné, aniž by jim přáli cokoliv
zlého.
A co je ze
všeho nejdůležitější, kdyby Francie zůstala katolická, ani politici ani lid by
se bývali nestali loutkami skrytých vodičů loutek, globalistů, jimiž jsou dnes.
V 17. století byla Francie katolická jako celek, ale v 18. století si
její vládnoucí třída z nedostatku katolické Víry dovolila stát se zcela
nakaženou jednou formou globalismu, svobodným zednářstvím. Svobodné zednářství,
odstartované ve své moderní podobě v odpadlické Anglii v roce 1717,
se rychle rozšířilo do Francie a Severní Ameriky, kde zorganizovalo Americkou
revoluci v roce 1776 respektive Francouzskou revoluci v roce 1789.
Obě byly velkým krokem k Novému světovému pořádku globalistů.
Dokud
katolická Církev smýšlela řádně, odsuzovala a zavrhovala svobodné zednářství
jako tajnou společnost vytvořenou k úplnému podvrácení a svržení
katolického náboženství – viz například encyklika Lva XIII. Humanum Genus
z roku 1884. Proto jsou od Francouzské revoluce státy ještě více oddělené
od katolické Církve a namísto toho byly položeny na sekulární a demokratické
základy. Nová střední třída stále více opouštěla katolické náboženství ve
prospěch liberalismu, který je v podstatě náhražkovým náboženstvím
adorujícím člověka a jeho svobodu namísto Boha a jeho Pravdy. A tak ve jménu
„svobody“ převzali novináři role kněží a jejich liberální média zaujala myšlení
lidu. Celou tu dobu jsou však novináři a média tajně řízeni svobodným zednářstvím
pracujícím pro Nový světový pořádek globalistů. A takto mohli pod pláštíkem
„demokracie“ a „svobody“ vysoce motivovaní globalisté zredukovat národy a
politiky na loutky veřejného mínění utvářené jejich médii. Otočit se zády
k Boží Pravdě znamená nechat se zotročit Satanovými ležmi.
Útok na Charlie Hebdo byl naplánován pro
ohromnou demonstraci podpory bezbožné svobody, nebo spíše volnosti, a pro
vražedné mulimsko-evropské napětí. Bude následovat více takových událostí, aby
se došlo ke krvavé lázni, skrze níž globalisté počítají, že vzejdou na vrchol,
a skrze niž Všemohoucí Bůh doufá, že pochopíme, že je velký problém, základní
problém, když jej odmítneme. Jestliže to státy nepochopí, zbývá rodinám pouze
modlit se pět tajemství [růžence] denně a jednotlivcům patnáct (je-li to
přiměřeně možné), aby úpěnlivě prosili Naší Paní, aby se přimlouvala u svého
Syna.
Kyrie
Eleison
Zdroj: The St. Marcel Initiative
Překlad: D. Grof