pondělí 3. července 2023

Komentář Eleison DCCCXXXIII – Žena vydává svědectví (2023)

 

Komentář Eleison DCCCXXXIII – Žena vydává svědectví (2023)

(833)

1. července 2023

ŽENA VYDÁVÁ SVĚDECTVÍ

Zde je další svědectví jedné ženy, která je zjevně osvícená a je na dobré cestě být spasena díky modlitbě růžence. Chvála a díky Bohu a Jeho Blahoslavené Matce!

Jsem Američanka a je mi přes padesát let. Pokřtěná jsem byla jako kojenec v 70. letech 20. století. Moji rodiče nebyli zbožní nebo praktikující katolíci, s rodiči jsem však navštěvovala novou mši, která byla jedinou mší, kterou jsem znala. Chodila jsem na katolickou základní školu, kde mě zpočátku učily řeholní sestry, které však ze tříd náhle zmizely a nahradili je světští učitelé. Byla jsem příliš mladá, abych rozuměla tomu, co se děje, ale vzpomínám si na mojí babičku, jak jednoho dne křičela na mou matku: „Změnili mši, proč?“ Moje babička se denně modlila růženec. Já se modlím růženec, který mi ukázala, když mi bylo pět. Je teď mou inspirací. Věřím, že to byla Boží milost a její modlitby, co mě přivedlo tam, kde teď jsem.

V současnosti navštěvuji kapli FSSPX, protože mi jedna moje přítelkyně ukázala, co je pravá mše všech časů. Její krása pro Našeho Pána mě šokovala. Také mě poučila o tom, co se stalo se mší. Trvalo mi několik let, než jsem vše dohnala a než jsem tu pohromu strávila. A stále se učím.

Uvědomuji si nyní, že jsem se narodila do průmyslové společnosti jako každý jiný v USA. V současnosti pracuji pro ekologickou společnost, bezbožnou korporaci, kterou řídí a provozují Francouzi a její centrála je v Paříži. Každý rok tato společnost velebí a oslavuje Francouzskou revoluci. Čím víc se však dovídám o katolické historii a této revoluci, tím těžší je, abych v této společnosti zůstávala. Přijde bod, kdy budu muset odejít, protože hříšná agenda, např. homosexuální hnutí, je zaměstnancům vnucována stále intenzivněji. Jsem v kontaktu s knězem, abych posoudila, kdy tento bod odchodu nastane.

Abych kladla odpor této noční můře, která mě v práci a ve společnosti obklopuje, čtu si v žalmech, které mi dávají velkou naději, například Žalm VII, 16: Nepřítel „kope jámu, vyhloubí ji, spadne však do pasti, kterou chystá“. Žalmy mě poučují, jak Bůh obrací zlo v dobro, takže začínám chápat, jak dokonce i Jeho nejzarputilejší nepřátelé jako jsou „ti, kteří prošli Rudým mořem“, vlastně plní Boží požadavek, jen o tom nevědí. Podobně je tomu s covidem a transgenderovým hnutím.

Pokud jde o covid, já sama jsem samozřejmě žena, ale protože jsem se narodila do průmyslové společnosti, neměla jsem ponětí o tom, že Bůh nechce ženy v kanceláři a že ženy by se měly buď zasvětit Bohu jako řeholní sestry, nebo se starat o domácnost a pečovat o děti a manžela jako dobré manželky a matky. Tuto pravdu mě naučil covidový lockdown, protože jako finanční manažerka, která dohlíží na několik žen pod sebou, z nichž většina má děti ve státním školním systému, jsem přímo pozorovala, jak jim během lockdownu Bůh ukazoval, co by matka měla dělat. Protože musely zůstávat doma, skončily práci včas a trávily mnohem více času se svými dětmi, dohlížely na jejich studium a tak se s nimi sbližovaly mnohem více. Bylo dobré to vidět.

Pokud jde o transgenderové hnutí, prostřednictvím nějž se muži chtějí stát ženami, vidíme teď v USA, jak se muži účastní ženského sportu. Protože jsou muži přirozeně silnější než ženy, muži často vítězí, což znamená, že je přinejmenším v USA tlak na ženy, aby se stáhly ze sportu a vrátily se k tomu, co by skutečně mělo být rolí ženy, k tomu, k čemu nás Bůh naplánoval díky lidské přirozenosti, kterou nám dal a která se u mužů a žen liší. Díky Boží milosti se alespoň některé ženy probudí ohledně šílenství transgenderismu a uvědomí si, k čemu byly stvořeny. Ve většině z toho vidím Boží ruku, a když rozjímám o Jeho cestách, dává mi to tolik radosti, že se mohu přenést přes všechny ty těžké časy. Díky internetu za jistá kázání a hovory, která nikde jinde neslyším!

Kyrie elesion

Zdroj: The St. Marcel Initiative

Překlad: D. Grof