Poslání Zlatého cestovatele (2024)
Atila Sinke Guimarães
2. září 2024
11. srpna jsme byli svědky ukončení olympijských her, které byly zahájeny rouháním, chválou teroru a motivem, že svět je ovládán tajnou osobou, jak jsme analyzovali zde a zde. To byla tři hlavní poselství, která symbolický zahajovací ceremoniál vyslal do světa.
Závěrečný ceremoniál měl podle mého názoru jen jedno velké poselství. My lidé jsme svým destruktivním chováním ztratili kontrolu nad věcmi a potřebujeme pomoc mimozemšťanů, kteří přijdou a jednou provždy to napraví.
Závěrečná show olympijských her byla produkčně mnohem skromnější než zahajovací ceremoniál. Zatímco ten využil pro své extravagantní scény různá historická místa a památky Paříže, závěrečný ceremoniál se omezil na Stade de France, největší sportovní stadion v zemi.
Pódium bylo stylizováno jako mapa světa, která při pohledu z výšky vypadala jako býk nebo minotaurus.
Pokusím se popsat nejdůležitější scénu.
Oděv Zlatého cestovatele
Z vesmíru se snese „létající“ postava podobná mimozemšťanovi ve zlatém oděvu a přistane na jevišti. Na ramenou jí visí něco třpytivého, co se neustále pohybuje a vyvolává dojem, že jsou to křídla, jako když se třepotají křídla kolibříka. Je tu tedy náznak, že tato zlatá postava je anděl. Maska, která mu zakrývá obličej, má zobákovitý nos a vystupují z ní dvě tykadla, která připomínají tenké rohy antilopy. Vypadá to tedy, že jde o rohatého anděla, ďábla.
Celé jeho oblečení je pokryté zlatými flitry. Tento oděv je rozdělen na jednu část, která podobně jako torero bolero (toreadorská vesta) zakrývá hruď a záda a vpředu se zapíná, a na druhou část zdobenou zlatou řadou stuh v pase, která se pak snižuje a zakrývá nohy. Při pohledu zepředu tvoří průsečík obou částí kříž.
Muž okultních sil, který nemá tvář, předává vlajku mimozemšťanovi.
Poté co Zlatý cestovatel přistane na jevišti pokrytém hustou mlhou, předvede několik kroků akrobatického tance a setkává se se dvěma umělci v kápích.
Mlha se zvedne a z opačných stran jeviště k němu přistupují dvě postavy. Jednou je muž bez tváře, který při zahajovací show představoval okultní hlavu tajných sil, předobraz Antikrista, který za sebou shromáždí všechny národy země. Tento zahalený muž oblečený v černém nese žerď. Z druhé strany žena v odhalujícím stříbrném obleku přináší složenou vlajku.
Mimochodem, tato žena byla oním jezdcem na stříbrném mechanickém koni, který jel na řece Seině při zahajovacím ceremoniálu. Původně jsem si myslel, že jezdcem na obou koních byla stejná osoba, ale nebyla. Tato žena jela na stříbrném koni a muž bez tváře, který byl tehdy oblečen ve stříbrném, ale nyní v černém oděvu, jel na skutečném bílém koni.
Jsou tu tedy dva jezdci, kteří přicházejí, aby Zlatému cestovateli předali žerď a vlajku, které umístí k sobě. Maskovaný muž rozvine vlajku a podá ji zlatému mimozemšťanovi. Je to olympijská vlajka Řecka, kterou mimozemšťan ukazuje publiku při triumfálním tanci. Co to znamená? To, že lidské síly předávají mimozemskému vůdci poslání obnovit olympijské hry podle jejich původního ducha zrozeného v Řecku.
Poté, co Zlatý cestovatel obdrží od lidí poslání, „sletí“ z nebe na jeviště také asi dvacet postav podobných mimozemšťanům. Připojí se k podobným postavám vylézajícím z prostoru pod jevištěm a vytvoří tak skupinu čítající asi sto postav. Všechny mají velké mimozemské hlavy s podlouhlýma štěrbinovitýma žlutýma očima a jsou oblečeny do šedých elastických oděvů na tělo, které mezi účinkujícími ve skupině odhalují mnoho žen.
Před zahájením práce všichni šedí mimozemšťané pokleknou, aby se poklonili Zlatému cestovateli, což je náznak potvrzující, že je to Lucifer.
Šedí mimozemšťané přicházejí, aby transformovali olympijské hry. Přestaví symbolických pět kruhů. Než však práce začnou, všichni šedí mimozemšťané pokleknou, aby se poklonili Zlatému cestovateli. Je to další náznak, že je to Lucifer.
Následuje akrobatický tanec, při němž pět různých skupin „přestavuje“ olympijské kruhy, z nichž každý se postupně vznese do vzduchu a vytvoří olympijský symbol.
Když se vznese poslední kruh, aby dovršil symbol, Zlatý cestovatel po ramenech šedých mimozemšťanů vyšplhá do středu jeviště, a zaujme vítěznou pózu, jako by chtěl říct: „Splnil jsem své poslání. Tady máme obnovenou olympiádu.“
Výklad symbolů
Francouzský vypravěč nám říká, že ústřední myšlenkou je, že současné olympijské hry odrážejí „nedostatek rovnosti a rozmanitosti“ našeho světa a že Zlatý cestovatel přišel, aby tyto domnělé chyby napravil.
Vzhledem k tomu, že lidé se ukázali jako neschopní taková „pokřivení“ napravit, musí požádat démony a dokonce hlavu všech démonů – Lucifera neboli Zlatého cestovatele – aby přišel a napravil je.
Udílení ceny Grammy 2015: nahoře rohy použité všemi účastníky, dole účinkující s rohy na pódiu.
Zdá se mi, že tento symbolický obřad se připojuje k mnoha dalším obřadům, jichž jsme svědky při udílení cen Grammy a Oscarů, na rockových koncertech a v hudebních videoklipech, stejně jako při mnoha oficiálních veřejných ceremoniích. Ve všech se člověk učí přijímat ďábla, podřizovat se mu a klanět se mu, aby ho uznal za vládce tohoto světa.
Obrátíme-li stránku sportu a „umění“ a otevřeme-li stránku technologie, tedy světa počítačů, mobilních telefonů, androidů, robotů, humanoidů, umělé inteligence a obecné umělé inteligence, zjistíme, že i tam vše učí člověka přijmout příchod Nadřazené inteligence, která bude plánovat a řídit budoucnost našich životů.
Co by mohlo být vhodnějším vyvrcholením Velké apostaze, kterou vidíme v katolické Církvi a v tom, co zbylo z křesťanství, než obrovské veřejné přijetí, uznání a uctívání Satana jako boha tolerance, lásky a porozumění v protikladu k pravému Bohu, který je dnes považován za tyranského, úzkoprsého a sadomasochistického?
Pokud je tento výklad správný, pak na závěrečném ceremoniálu olympijských her v Paříži v roce 2024 došlo k vítězství Černého boha satanismu a porážce Bílého Boha, našeho Boha... Vítězství, které budou společně slavit všechny náboženské mocnosti s papežem Františkem v čele, stejně jako všechny světské mocnosti.
To je to, co bylo symbolicky prezentováno světu.
Jako katolíci však víme, že to není konec příběhu, ale spíše domýšlivá provokace k tomu, aby na tento nekající svět sestoupil Boží hněv. Pak do dějin úžasným způsobem zasáhne Naše Paní, aby nastolila svou vítěznou vládu.
Zdroj: Tradition In Action
Překlad: D. Grof