středa 12. června 2024

Potlačení neděle a požadavek na fatimské zasvěcení (2024)

Potlačení neděle a požadavek na fatimské zasvěcení (2024)

Hugh Owen

1. června 2024

Bez Božího zjevení by člověk ve svém přirozeném stavu pravděpodobně nikdy nerozdělil čas na sedmidenní týdny. Den, měsíc a rok jsou založeny na přirozených přírodních rytmech, ale sedmidenní rytmy, které existují v přírodě, nejsou tak zřejmé. (Je jich však mnoho, jak je to zdokumentováno v knize I Have Spoken to You from Heaven.) Samotná skutečnost, že celý svět nadále funguje podle sedmidenního rytmu, tedy slouží jako trvalá připomínka Božího zjevení v knize Genesis, že stvořil všechny věci v šesti dnech a sedmý den od počátku světa zasvětil Sobě.

Revoluce útočí na sedmidenní týden

Jak dosvědčuje inspirované a neomylné prorocké zjevení prvního papeže ve 2. listu Petrově 3, ďábel je odhodlán zničit naši víru v Boží zjevení obsažené v knize Genesis (1) tím, že jej nahradí falešným materialistickým uniformním popisem vzniku člověka a vesmíru. (2)

Ve dvou hlavních satanských revolucích moderní doby, ve Francouzské revoluci v roce 1789 a bolševické revoluci v roce 1917, se ďáblem inspirovaní revolucionáři pokusili nahradit sedmidenní týden, který byl němým svědkem Božího díla šestidenního stvoření, týdnem jiné délky, aby z paměti lidstva vymazali Boží zjevení týkající se stvoření. V obou případech revolucionáři provedli tuto změnu kalendáře s výslovným úmyslem zničit celou společenskou strukturu vybudovanou křesťanskou civilizací. Přesto byl tento obrat tak v protikladu k lidské přirozenosti, že byl neudržitelný a revolucionáři museli znovu obnovit kalendář se sedmi dny v týdnu.

Mnozí katolíci si neuvědomují, že načasování požadavku Naší Paní na zasvěcení Ruska přišlo přímo v době, kdy se Josif Stalin pokusil zrušit sedmidenní týden a znesvětit den Páně. (3) 13. července 1917 řekla Naše Paní Fatimská Lucii:

„Přijdu požádat o zasvěcení Ruska Mému Neposkvrněnému Srdci a o konání smírného Svatého přijímání o prvních sobotách v měsíci.

Jestliže Má přání lidé vyplní, Rusko se obrátí a nastane mír; pokud ale ne, rozšíří se jeho omyly po celém světě a zapříčiní války a pronásledování Církve.“

Blahoslavená Matka však nevznesla Svůj požadavek na zasvěcená Ruska v roce 1917. Namísto toho se věrná Svým slovům vrátila 13. června 1929. Zjevila se v klášteře sester dorotejek v Tuy ve Španělsku a řekla:

„Nadešla chvíle, kdy Bůh žádá Svatého otce, aby v jednotě se všemi biskupy světa provedl zasvěcení Ruska Mému Neposkvrněnému Srdci, a slibuje jej takto zachránit.“

Boží načasování je vždy dokonalé. Jistě existují důvody, které přesahují naše chápání toho, proč Bůh považoval tento okamžik za privilegovaný. Přesto můžeme použít svou víru a rozum, abychom vyvodili důvody. Požadavek Naší Paní například dává dokonalý smysl ve světle událostí, které se děly v Sovětském svazu. Jak si posteskl papež Pius XI.:

„V loňském roce byly během vánočních svátků zavřeny nejen stovky kostelů, spáleno velké množství ikon, všichni dělníci a školní dítky přinuceny pracovat a neděle byly potlačeny, ale dokonce nutili tovární dělníky, jak ženy, tak muže, podepsat prohlášení formální apostaze a nenávisti k Bohu, jinak by byli připraveni o svůj chléb, přídělové lístky, oblečení a ubytování, bez nichž je každý obyvatel této ubohé země odsouzen k smrti hladem, bídou a chladem.“ (4)

Omyl Ruska – znesvěcení neděle

Jakmile se Sověti dostali k moci, v roce 1918 začali napadat gregoriánský kalendář. (5) Vyřadili některé dny z kalendáře a způsobili zmatek tím, že trvali na tom, aby se pro stejný den uváděla dvě data s jedním z nich v závorce.  V roce 1929 Sověti vytvořili nový kalendář známý jako Sovětský věčný kalendář. I když zachovali rok, který měl 365 dnů, vytvořili pětidenní týden, kde se každých šest týdnů rovnalo jednomu měsíci. Protože zamýšleli, aby továrny běžely nepřetržitě, dělníci měli mít volné dny střídavě.

Každému jednotlivci byla přidělena barva (žlutá, růžová, červená, modrá nebo zelená), což odpovídalo tomu, ve kterém z pěti dnů měli mít volno. Bohužel to nezvýšilo produktivitu. Částečně to bylo proto, že to zničilo celistvou harmonii v člověku, kterou stvořil Bůh. Každý člověk má šest dní pracovat a pak jeden den odpočívat. Horší bylo, že tento nový týden zničil rodinný život, protože členům jedné rodiny byla zřídka přidělena stejná barva a proto spolu nemohli být v den volna. Paradoxně ani stroje nezvládali fungování nonstop a příliš rychle se porouchávaly a opotřebovávaly.

Je dobré si uvědomit, že útok na posvátnost neděle, stejně jako útok na rytmus práce (šest dní) a odpočinku (jeden den), který Bůh člověku stanovil, patří mezi „omyly Ruska“. Jak předpověděla Naše Paní ve Fatimě, tento omyl se rozšířil v celém světě. Kolik lidí považuje neděli za „všední den“! Málokdo dbá na to, že se v neděli nemá pracovat. Maloobchody v neděli obchodují víc než v kterýkoliv z pěti tradičních pracovních dnů. Lidé v neděli sekají trávník a dohánějí opravy na domě a domácí práce. Namísto bohoslužby se odehrávají pikniky, fotbal a další „zábavné“ aktivity.

Víme, že ďábel dělá vše, co umí, aby zničil vše, co ukazuje na Boha jako Stvořitele. Ateisté, kteří popírají Boha, pak následují tohoto příkladu ďábla. To je základní pilíř v omylech Ruska – za každou cenu popřít Boha jako Stvořitele. (Dnes vidíme, že to dosahuje takového extrému, že společnost z velké části popírá dokonce i naše stvoření jako muže a ženy podle obrazu Božího.)

Mírový plán Naší Paní Fatimské zůstává nenaplněný

Mírový plán Naší Paní Fatimské zahrnuje konkrétní požadavky na papeže a biskupy a stejně tak na každého člena svaté matky Církve.

Kdyby se každý, kdo čte tento článek, zasvětil Neposkvrněnému Srdci Panny Marie, každý den se ze srdce pomodlil růženec, s oddaností nosil hnědý škapulíř a dodržoval pobožnost prvních sobot, jak to požadovala Panna Maria, přivolali bychom ohromné milosti na sebe, své rodiny, své komunity a na celý svět.

Když dostatečný počet katolíků splní tyto požadavky a bude žít zasvěcení Marii v každé myšlence, slově a skutku, dočkáme se vítězství Neposkvrněného Srdce Panny Marie, zasvěcení a obrácení Ruska a společenské vlády Krista Krále na celém světě v éře míru.

Adveniat Regnum Tuum!

Poznámky:

1) Materialistický světonázor zahrnuje pohanskou ideu, že svět existoval vždy, bez počátku a konce, i modernější teorii „Velkého třesku“ a její doprovodnou ideu, že lidé se vyvinuli z opice a všechen život se vyvinul nahodile. Na druhou stranu Boží zjevení neomylně učí o šesti dnech stvoření, o zvláštním stvoření člověka, o velké potopě (o prvním zničení a znovuvytvoření světa) a o konečném zničení světa ohněm (na konci času a při Posledním soudu). Poté Bůh stvoří nové nebe a novou zemi.

2) Ďábel lže. Chce, aby lidí nevěřili na stvoření za šest dní a na potopu světa. Popřete-li Boží stvořitelské dílo na začátku, proč se pak obávat soudu na konci? Popřete-li potopu světa, pak je snazší popírat poslední soud. Ďábel si přeje, abychom měli čistě materialistický pohled na svět. Jaké je to pro něj velké vítězství, když ani nevěříme, že existuje (a ani, že existuje zbytek duchovního světa).

3) V květnu 1929 byl na pátém sjezdu sovětů předložen návrh na zavedení nepřetržitého pětidenního výrobního týdne, který by se skládal výhradně z pracovních dnů. Počátkem června Stalin tento návrh podpořil a sovětská mediální propaganda jej velmi vychvalovala. Tento návrh znamenal, že se všechny neděle staly všedním dnem. Během první poloviny června tento pracovní program přijalo odhadem 15 % sovětského průmyslu. Do srpna byl tento nový pracovní cyklus prohlášen za „nezbytný“. Mnoho knih o historii bere 1. říjen 1929 jako oficiální datum zavedení nového kalendáře, protože byl tento den považován za začátek ekonomického roku.

4) Veřejný list papeže Pia XI. datovaný 2. února 1930 adresovaný kardinálovi Pompilimu, římskému vikáři; citováno v Free Michel de la Sainte Trinitie, The Whole Truth About Fatima, sv. II, kap. VII, str. 539.

5) Papež Řehoř XIII. provedl tolik potřebnou reformu juliánského kalendáře. Papežskou bulou Inter gravissimas 24. února 1582 zavedl náš současný kalendář. Kalendář je po něm pojmenovaný „gregoriánský“.

6) Hugh Owen vede The Kolbe Center for the Study of Creation, které poskytuje fórum pro katolické teology, filozofy a přírodovědce z celého světa, kteří hájí tradiční katolickou nauku o stvoření předávanou od apoštolů, a kteří se zasazují o to, aby důkazy pro a proti evoluční hypotéze byly k dispozici církevním představitelům i věřícím laikům.

Zdroj: The Fatima Center

Překlad: D. Grof