pondělí 17. června 2024

Komentář Eleison DCCCLXXXIII – Covidoví zločinci

 

Komentář Eleison DCCCLXXXIII – Covidoví zločinci

(883)

15. června 2024

 

COVIDOVÍ ZLOČINCI

V době covidové krize v letech 2020–2022, kdy nám nesčetní politici a lékaři lhali, že vražedné „očkování“ je „naprosto bezpečné a účinné“, byl jedním z relativně nemnoha lidí, kteří hrdinně říkali pravdu, poctivý Angličan dr. Michael Yeadon, jenž měl desítky let zkušeností na vysokých postech ve firmě Pfizer, což je americký obr patřící do „Big Pharma“. Tak se přezdívá mezinárodnímu farmaceutickému průmyslu, v nějž mnozí z nás věřili – až do covidu. Videozáznam původního rozhovoru naleznete na internetové adrese https://x.com/wideawake_media/status/1654829752090329088 (Přepis byl mírně upraven za účelem lepšího pochopení.)

Tazatel: Děkuji, že jste se s námi spojil. Jste bývalým viceprezidentem Pfizeru. Mohl byste nám jen velmi stručně říct o vaší pozici v této firmě?

Dr. Mike Yeadon: Mnoho let až do roku 2011 jsem byl zodpovědný za celosvětový výzkum a počáteční vývoj v oblasti nových léků na dýchací cesty a alergie u společnosti Pfizer. Byl jsem na internetových stránkách v nepřímém kontaktu s dvě stě lidmi.

Tazatel: Dalo vám to skutečný přehled o tom, co se začalo odehrávat počátkem roku 2020?

Dr. Mike Yeadon: Neexistuje mnoho oblastí v rámci tohoto průmyslu, o nichž bych nic nevěděl a když jsem si začal všímat, že moji bývalí kolegové včetně sira Patricka Vallance říkají v televizi věci, o nichž jsem věděl, že jsou nepravdivé, i to, že oni vědí, že jsou nepravdivé, v tu chvíli mi to asi tak v únoru 2020 došlo. Pamatuji, že jsem své ženě řekl, že je to něco jiného, než říkají. Něco se dělo.

Pak, když jsem viděl, jak se uzavírá nejen moje země, ale zároveň i desítky dalších zemí, řekl bych vašim čtenářům, že to byl důkaz nadnárodní operace. Neexistuje způsob, jak by se to mohlo provést jen na místní nebo národní úrovni. Muselo to tedy probíhat na vyšší úrovni. Zda to byla Světová zdravotnická organizace nebo Světové ekonomické fórum nebo jiná organizace, to nevím. Jsem přesvědčen, že tato akce sama o sobě naprosto jednoznačně dokazuje, že jsme nedostali jen nějaký virus, který se k nám dostal, a my sami jsme si pak řekli: „Aha, my jsme všichni zpanikařili!“ Oni všichni zároveň udělali stejné, neúčinné věci, o nichž se vědělo, že nebudou fungovat – a nic z toho nebylo připraveno nebo naplánováno pro pandemii jen v jejich zemích, protože jsem četl všechny příslušné texty.

Když tedy tyto lidi obviňuji ze lži, jsem si jistý, že na mě nepodají žalobu. Naopak říkám: „Jen mě zažalujte.“ Rád bych to dostal k soudu. „Prohrajete ve velkém stylu,“ říkám. A proto mě nezažalují. Dělají to, že mě pomlouvají a cenzurují. Ale už je mi to jedno. Čelíme něčemu mnohem horšímu, než je údajný vir. Přinejmenším to, čím jsou lidé „očkováni“, a poškození, která jsou lidem způsobena těmito takzvanými „vakcínami“, kéž bych vám mohl říct, že to všechno byla náhoda. Nebylo to náhodné. Strávil jsem 32 let v oblasti racionálního navrhování léků. Věděl jsem a psal o tom, že jsou tyto „vakcíny“ nebezpečné, ještě, než měly nouzové schválení. Jsem bohužel přesvědčen, a řekl bych to s přísahou na Bibli, před soudem a soudcem, že tyto injekce byly vyrobeny s cílem ublížit lidem, zmrzačit je a úmyslně zabít. (Konec rozhovoru)

Kdo jsou tedy viníci za covidem? Obvyklí podezřelí. Zde je hlavní myšlenka citátů, které jsou připisovány „Henrymu“ Kissingerovi: Na vakcínách proti pandemii se dají vydělat pohádkové peníze. A s úspěchem covidové kampaně se změnila celá situace ve světě. A když se lidé nechají očkovat, hra pro ně skončila. Kissinger byl veřejným vůdcem Nového světového řádu.

Kyrie elesion

Zdroj: The St. Marcel Initiative

Překlad: D. Grof