Zasvěcení Ruska Naší Paní a Boží
poslání Ruska (2015)
Ikona Naší Paní z Fatimy
v Rusku
Zasvěcení
Ruska Neposkvrněnému Srdci Panny Marie požadované Pannou Marií ve zjeveních
malým pasáčkům z Fatimy, je stále tématem, jež se propůjčuje kontroverzi,
popíráním a debatám. My věříme, že to není záležitost, která zůstává
v minulosti, ale naopak se každým dnem stává pro naši dobu relevantnější.
Spíše dosvědčujeme, že je to záležitost, které nepřátelé pevně usazení
v koncilní církvi – jíž sedesvakantisté, jak tvrdí, odporují – opovrhují a
neberou ji na zřetel.
Ve
třetím zjevení ve Fatimě 13. července 1917, poté, co třem pasáčkům ukázala osud
zavržených duší v pekle, řekla Blahoslavená Panna Maria následující:
„Viděli jste peklo, kam jdou duše
ubohých hříšníků. Aby je [duše ubohých hříšníků, jež jsou na cestě do pekla]
Bůh spasil, chce ve světě ustanovit pobožnost k mému Neposkvrněnému Srdci.
Učiní-li se, co vám říkám, mnohé duše budou spaseny a bude mír. Válka skončí:
ale pokud lidé nepřestanou urážet Boha, vypukne horší během pontifikátu papeže
Pia XI. Až uvidíte noc osvětlenou neznámým světlem, vězte, že toto je velké
znamení dané vám od Boha, že se chystá potrestat svět za jeho zločiny, skrze
válku, hladomor a pronásledování Církve a Svatého otce. Abych tomu zabránila,
přicházím požádat o zasvěcení Ruska mému Neposkvrněnému Srdci a o smírné Svaté
přijímání o prvních sobotách. Bude-li se mým požadavkům věnovat pozornost,
Rusko bude obráceno a bude mír; pokud ne, bude šířit své omyly po světě, což
zapříčiní války a pronásledování Církve. Dobří budou mučeni; Svatý otec bude
mnoho trpět; různé národy budou vyhlazeny.“
Vztah
mezi zmínkou o Rusku v tomto poselství a bolševickou revolucí, která se
odehrála o něco později téhož roku, byl jasný a jako taková byla spojitost mezi
zlem ateistického komunismu, jejž chtěla revoluce šířit po světě, a zasvěcením
Ruska zjevná. Poselství je v tomhle víc než jasné.
V tomto
zjevení však Naše Paní nežádala o zasvěcení Ruska svému Neposkvrněnému Srdci.
Zde oznámila, že se vrátí, aby o něj požádala. Učinila to krátce poté
v roce 1929. Proč? Jaký je vztah mezi tímto rokem a žádostí o zasvěcení?
Jestliže se rok 1917 vyznačuje zjevením ve Fatimě a bolševickou revolucí,
událostmi, jež mohou a měly by být ve vzájemném vztahu, jaký smysl dává, nebo
co nebe chtělo, abychom pochopili skrze tento výslovný požadavek na zasvěcení
Ruska učiněný v roce 1929?
Než
však přejdeme k této otázce, podívejme se nejprve na tento požadavek. 13.
června 1929 byla sestra Lucie z Fatimy, jako novicka u sester sv. Doroty
v Tuy ve Španělsku, svědkem dalšího zjevení Naší Paní, jež se vrátila, aby
naplnila to, co ohlásila v roce 1917. Toto Naše Paní řekla sestře Lucii:
„Nadešla chvíle, kdy Bůh žádá Svatého
otce, aby v jednotě se všemi biskupy světa provedl zasvěcení Ruska Mému
Neposkvrněnému Srdci, a slibuje jej takto zachránit. Tak početné jsou duše, jež
Boží spravedlnost odsuzuje pro hříchy spáchané vůči mně, že přicházím žádat o
náhradu. Obětujte se za tento úmysl a modlete se.“
Je
známé, že zasvěcení Ruska, jak jej požadovala Naše Paní, nebylo nikdy
provedeno. Došlo k zasvěcením světa, ale ne výlučně k zasvěcení Ruska
papežem v jednotě se všemi biskupy světa.
Někteří
věří nebo učí, že toto zasvěcení již není potřeba, protože Rusko již rozšířilo
své omyly po světě, což zapříčinilo války a pronásledování Církve, takže by
bylo zbytečné provádět zasvěcení.
Je
to pravda?
Závěr
fatimského tajemství je:
„Nakonec mé Neposkvrněné Srdce
zvítězí. Svatý otec mi zasvětí Rusko a to bude obráceno a světu bude poskytnuto
období míru.“
Ale
než toto nastane, přijde velký trest pro Církev a svět.
Tento
trest podle Božího poselství započne v Rusku:
„Bude-li se mým požadavkům věnovat
pozornost, Rusko bude obráceno a bude mír; pokud ne, bude šířit své omyly po
světě, což zapříčiní války a pronásledování Církve. Dobří budou mučeni; Svatý
otec bude mnoho trpět; různé národy budou vyhlazeny.“
Tyto
dva protikladné postoje k zasvěcení Ruska předkládají své důvody:
liberálové říkají, že není nutné, protože komunismus v Rusku padnul; a
někteří sedesvakantisté říkají, že Rusko již svět potrestalo šířením komunismu,
takže zasvěcení by bylo zbytečné. Pro jedny byl tedy požadavek Panny Marie již
úspěšně naplněn; pro druhé již trest nadešel, takže vše se musí stát.
Abyste
možná lépe pochopili důsledky poselství, musíte se zamyslet nad následujícím:
Co to je, co Rusko bude šířit ve světě? Co je těmito omyly? Odpověď se zdá
zjevnou: Komunismus. Co však je komunismus? Nikoliv ideologie, nikoliv
filozofie, nikoliv ekonomický systém, nikoliv forma vlády. Ve skutečnosti je „spiknutím k revoluci“ A tato
revoluce končí v ďábelské nenávisti k Bohu.
Vzali
jsme definici komunismu podanou v jednom z klíčových dokumentů pro
pochopení revoluce v moderním světě, zvláště revoluce posledních dvou set
let. Odvoláváme se na „Rakovského protokoly“, také známé jako „Rudá symfonie“.
[Knihu v češtině lze objednat zde.]
O
čem je?
V roce
1938 sovětská tajná policie NKVD během Stalinových čistek proti svým
trockistickým nepřátelům vedla výslech zednářského iluminátského agenta
Christiana Rakovského, všeobecně považovaného za prvotřídního konspirátora,
partnera Trockého v ruské revoluci, moskevského velvyslance v Paříži.
Rakovským se zabývali celou noc, jeho život byl v ohrožení kvůli
odhalením, která bývala neměla nikdy vyjít na světlo, ale stala se známými
skrze mimořádné okolnosti. Tento Rothschildův agent například vysvětluje, že: „Cílem revoluce není nic menšího, než
redefinovat realitu z hlediska zájmu bankéřů.“ To zahrnuje prosazování
subjektivní pravdy nad pravdou objektivní.“ Je odhaleno, že moc peněz
(„mezinárodní finanční imperialismus“, což je termín vytvořený papežem Piem XI.
viz zde),
je tím, co od samého počátku financuje protikřesťanské revoluce a komunismus.
Co se týče revoluce v Rusku a mezinárodních bank, které ztratily kontrolu
nad Stalinem, tytéž mezinárodní banky, jež financovaly sovětskou revoluci, pak financovaly
Hitlera, aby se postavil „bonapartistickému“ tyranovi, který přerušil rychlou
globalizaci revoluce a zlikvidoval Trockého, a byl také brzy mimo hru kvůli
smrtelné nemoci. Otevřely tak cestu válce na dvou frontách, jejímž konečným
cílem bylo rozšířit komunistickou revoluci v globálním měřítku. Pak
ztratily kontrolu nad Hitlerem, který začal tisknout své vlastní peníze proti
zájmům mezinárodních bank, což je donutilo uzavřít spojenectví se Stalinem. Dvě
data jsou v tomto revolučním procesu klíčová – jedno je 25. říjen 1917 a
druhé 24. říjen 1929.
Slovy
Rakovského:
„Zapamatujte si ráno 24. října 1929.
Přijde doba, kdy tento den bude pro historii revoluce důležitější než říjen
1917. 24. října došlo ke krachu na newyorské burze, počátku tzv. ´deprese´,
skutečné revoluce.“
„Povšimněte si následujícího:
V onom roce 1929, prvním roce americké revoluce, opouští Trockij Rusko;
krach nastal v říjnu ... souhlas s financováním Hitlera připadá na
červenec 1929. Myslíte si, že to všechno bylo náhodou? Čtyři roky Hooverovy
vlády byly využity pro přípravu převzetí moci ve Spojených státech a SSSR; tady
skrze prostředky finanční revoluce a tam [v Rusku] s pomocí války a
porážky [Stalina], která měla následovat...“
Jestliže
revoluce v Rusku zvítězila v roce 1917, v roce 1929 zcela
zvítězila v USA, a tak začala úspěšná globální expanze omylů, jež povstaly
v Rusku. Ačkoliv si člověk může myslet, že již v roce 1913
s podvodným založením Federální rezervy zvítězila revoluční a mezinárodní
lichva tím, že se usadila v ekonomických pákách země, bylo to v roce
1929, kdy byla „americká klasika“ zotročena Wall Streetem a jím morálně
rozdrcena.
Přesně
mezi těmito dvěma událostmi, jež se toho roku odehrály, tj. odjezdem Trockého,
Rothschildova agenta do USA, a říjnovým krachem, přišlo zjevení Panny Marie
v Tuy. Krátce po jejím požadavku se bankéři dohodli na financování
Hitlera, což byla příprava na válku.
Také
bychom měli věnovat pozornost tomuto detailu, který se zdá podstatný: výslech
Rakovského se konal v noci z 25. na 26. ledna 1938 (od 21 hodin do 3
hodin ráno západoevropského času). Jinak řečeno, výslech začal po objevení
neznámého světla, o němž Naše Paní ohlásila, že bude vidět na obloze jako
varování a ohlášení příští války!
Tato
válka byla přesně téže noci ohlášena agentem iluminátů. Byla to válka řízená
světovou komunistickou revolucí, jejíž paže byla v Moskvě, ale jejíž mozek
sídlil ve Spojených státech (ačkoliv byly obě země figurkami sionistických
Židů; vzpomeňte si, že v témže týdnu, který přivodil sovětskou revoluci,
se v Londýně realizovala „Balfourova deklarace“, která otevřela dveře
sionismu pro budoucí okupaci Palestiny). To vše Prozřetelnost dovolila jako
trest vůči lidem bouřícím se proti Bohu.
Jestliže
tedy nevyhnutelně propojíme oznámení z roku 1917 s ruskou revolucí,
můžeme dát také do spojitosti požadavek vznesený v roce 1929 s jinou
revolucí z roku 1929, nebo spíše, jinou fází téže revoluce. Je to proto,
že zodpovědné osoby byly stejné a měly jediný záměr ukončit všechny pozůstatky
křesťanského řádu a katolické Církve. Aby toho dosáhly, musely pracovat
utajovaně ad intra Církve na jedné
straně (zvítězili v říjnové revoluci Druhého vatikánského koncilu, který
započal 11. října 1962) a ad extra
tím, že korumpovaly a likvidovaly společenské dědice římského křesťanského
řádu.
Proč
pak ale Naše Paní nežádala zasvěcení USA, ale jen Ruska? Cožpak to nebyl
úspěšnější model zkažené anglo-americké-sionistické špatnosti než formální
systém ruského komunismu, který se od roku 1989 a pádu Berlínské zdi přežil?
Odpověď
je tato: Rusko má v dějinách Boží poslání.
Univerzalismus
je konstantou v jeho dějinách a nikdo nemůže popřít, že komunismus nabýval
na síle nebo že byl oceňován v zemi, která má nejen imperiální povolání,
ale také se cítí předurčená vykonat univerzální „vykoupení“. Od doby carů
Rusové věřili, že byli předurčeni spasit Evropu. Car Alexandr I. bojoval proti
naukám Francouzské revoluce. Při několika příležitostech bylo Rusko zárukou
obrany křesťanství. „Žádný jiný národ tak
zřetelně a instinktivně necítil, že [zatím] neudělal nic pro tento svět“,
říká P. Alfredo Sáenz ve své knize „De la Rus´de Vladimir al ´Hombre nuevo´
sovietico“. Vladimír Solovjov hovořil o historickém a náboženském poslání
Ruska. „Typicky náboženský charakter
ruského lidu jakož i mystický sklon vystavovaný v naší filozofii, naší
literatuře a našem umění, se zdá Rusku naznačovat velké náboženské poslání.“
(Rusko a univerzální Církev, op.cit.) Také řekl, že zvláštní povolání Ruska
bylo „silou schopnou vzít na sebe dílo
Konstantina a Karla Velikého s lepší nadějí na úspěch“ (srovnej
op.cit.). Dostojevskij si dal také práci zdůraznit univerzální poslání Ruska.
Navíc na hrozbu Ruska poukázal mezi jinými Napoleon Bonaparte, markýz de
Custine a Donoso Cortés. Je-li Rusko největší zemí světa a je-li obdařeno
takovouto totalitární vůlí, je dobře pochopitelné, že když je ovládáno
převráceným, satanským náboženstvím jakým je komunismus, mohlo by snadno
vyhladit Evropu. O to víc, jestliže uvážíte, že se zřeklo své křesťanské
identity. Louis Veuillot řekl: „Svět bude
socialistický nebo křesťanský, ale nebude liberální. Jestliže liberalismus
nepodlehne katolicismu, který je jeho negací, podlehne socialismu, který je
jeho důsledkem.“ (cit. in A. Sáenz, c)
Španělský
spisovatel Juan Manuel de Prada v jednom článku říká: „Dostojevskij
shrnuje ruské plány ústy asketického Paisiuse v Bratrech Karamazových: ´podle jistých teorií jasně formulovaných
teprve v devatenáctém století by Církev měla být přeměněna na stát jako by
to byl postup od nižší k vyšší formě, aby se v něm ztratila a uvolnila
místo vědě, duchu doby a civilizace. A jestliže bude Církev odporovat a bude
neochotná, bude jí ve státě vyhrazen nějaký kout, a i ten pod kontrolou. A tak
tomu bude všude ve všech moderních evropských zemích. Ale ruské naděje a představy
žádají nikoliv to, aby Církev přešla jako z nižšího do vyššího typu, ale
naopak, aby stát skončil tím, že bude hoden stát se jen Církví a ničím jiným.
Nechť se tak stane! Nechť se tak stane!´ Dostojevskij prorokoval
bolševickou revoluci a předjímal její radikálně protikřesťanské a nelidské atributy
jako Boží trest uvržený na Rusko kvůli jeho očištění; a také prorokoval
obrození Západu, jež může být dosaženo pouze skrze Rusko. A tak v Deníku spisovatele napsal: ´Pád vaší Evropy je nevyhnutelný (...) Všechny
tyto parlamentní doktríny, všechny občanské teorie dnes hlásané, všechno
nahromaděné bohatství, všechno to bude zničeno během okamžiku a zmizí beze stopy.´
S těmito slovy Dostojevského budou ti, kteří jsou plní „tertuliánské
vojtěšky“, toužit po mysticko-spirituálním „přežvykování“. Ale aby obhájili
takové „přežvykování“, prolili mnozí Rusové svou krev v Gulagu; a někteří
poté, co přežili Gulag, jej hájily i nadále, jako Solženicyn, který v [pamětech
s názvem] Dub a tele napsal: ´Pokud
jde o Západ, není žádná naděje; vskutku neměli bychom nikdy spoléhat na Západ.
Získáme-li svobodu, budeme za ní vděční jen sami sobě. Bude-li dvacáté století
lekcí z humanity, budeme to my, kdo jí dal Západu a nikoliv Západ nám:
nadbytek blaha a atmosféra nákazy nemravnosti atrofovala [jeho] vůli a úsudek.´“
(„Porgué estamos con Rusia“, abc. es)
Po
návštěvě SSSR v letech, kdy byl [Sovětský svaz] ještě stále komunistický,
otec Sáenz napsal: „Skutečnost, že
marxismus je náboženství s kosmickou vizí, ačkoliv převrácenou, nám dává
naději, že až se Sověti obrátí, zachovají si ten smysl totality, který nemá co
dělat s totalitářstvím, a znovu přijmou náboženství, tentokrát pravé
náboženství, a nebudou jej držet stranou v sakristii, ale namísto toho se
jím pokusí nasytit všechny své aktivity.“ (op.cit.) A cituje tato málo
známá slova amerického biskupa Fultona Sheena:
„Až Rusko obdrží dar víry, jeho poslání bude
posláním apoštola zbytku světa. Bude to spojeno s předáváním víry zbytku
světa. Proč máme takovou naději v Rusko? Proč musí být nástrojem
evangelizace národů země? Protože Rusko má oheň, Rusko má zápal. Bůh mohl
udělat něco s nenávistí Saula, když ji přeměnil v lásku; mohl udělat
něco s vášní Magdaleny, když ji změnil v zápal, ale Bůh nemůže nic
dělat s těmi, kteří nejsou ani horcí ani chladní. Ty vyvrhne ze svých úst.
„Velkou hanbou našeho světa je, že my máme
pravdu, ale nemáme žádný zápal. Komunisté mají zápal, ale nemají pravdu.
Komunismus je jako oheň, který se šíří po celém světě; je takřka jako převrácené
letnice. Jednoho dne namísto aby se skláněl k zemi, začne ten oheň hořet
vzhůru, stoupat ryzím způsobem jako letnice dávající lidem radost, život a mír
namísto nenávisti, ničení a smrti. Náš západní svět postrádá ten oheň. Zde již
neexistuje hluboká a nesobecká láska nebo zasvěcení velkým cílům ... My jsme
chladní, bezvýrazní, apatičtí.“
Němec
Walter Schubart k tomu ve svém díle „Evropa a duše Východu“ řekl (1938): „Dnes západní křesťané, jimiž jsou skrze rutinu, s hrůzou hovoří o
Rusech, kteří hluboce padli, a [západní křesťané] myslí na svou vlastní
nadřazenost. Já nicméně říkám: přesně takové, jaké je Rusko dnes, musí být, aby
dalo život nové víře. Oni musí padnout, aby vystoupali, a my musíme padnout
hluboko, abychom vystoupali výše. Z hlubin špatnosti a utrpení vedou strastiplné
cesty do výšin svatosti. To je křesťanská psychologie viny.
Z nejnelidštějšího může vzejít nanejvýš vznešené. Když se zlo dává poznat
v paroxysmu zločinu, náhle přejde k odhodlání k obnově. Západní
křesťan, křesťan skrze zvyk, může být poctivý a čestný, ale ne plodný. Je
buržoazní a buržoazie je neplodná. Postrádá trnovou korunu. Nikoliv ve
vyrovnanosti buržoazního světa, ale uprostřed apokalyptické bouře se
znovuzrozuje náboženství.“ A v jiné části téhož díla: „Západ dal lidstvu nejvyumělkovanější formy
techniky, státní organizace a komunikace, ale ukradl mu duši. Posláním Ruska je
vrátit ji. Rusko má přesně ty duchovní síly, které Evropa zničila. Rusko je
kouskem Asie a také členem křesťanské komunity národů; v tom spočívá
odlišnost a jedinečnost jeho dějinného poslání. Jenom Rusko znovusjednocuje
podmínky pro to, aby znovu vtisklo duši do generace zpustošené touhou po
moci a stagnující v pozitivismu. (...) Zdá se to jako troufalé tvrzení, ale musí být učiněno se vší
rozhodností: Rusko je jedinou zemí, která může vykoupit a vykoupí Evropu,
protože ve vztahu k celému problému života, zaujímá opačný postoj vůči postoji
všech evropských národů. Právě z tohoto základu svého bezpříkladného
utrpení vyvodí hlubší pochopení člověka a smyslu života, vědění a ohlásí jej
národům země. Rus má dnes v sobě psychologické podmínky, jež všechny
západní národy postrádají.“
Dnes
Rusko žije po postkomunistickém přechodu ve velice pozoruhodném znovubjevení
tradičních náboženských a kulturních kořenů, uplatňujících se ve vůdcovství
Vladimira Putina. Když Rusko čelí otřesné degeneraci, jež okupuje odpadlický a
sodomitský Západ, zdá se, že ztělesňuje křesťanské hodnoty opuštěné těmi, kteří
hájí přirozený řád, rodinu a hierarchický smysl respektu k autoritě a
tradici. „Mnoho euroatlantických zemí se
vzdálilo od svých kořenů včetně křesťanských hodnot. Provádí se politika, která
na stejnou úroveň klade vícečetné rodiny a partnerství stejného pohlaví, víru
v Boha a víru v Satana. To je cesta k úpadku.“ „Jen Bůh je bude soudit,“ řekl Putin
v proslovu v listopadu 2013.
Postkřesťanský
západní svět je dnes formován proti Rusku, protože tam vidí svou antitezi a
svůj „kámen úrazu“. Jestliže musí být [tento „kámen úrazu“ teprve] odstraněn,
aby se zjevil Antikrist a Řím i římský řád byl poražen – když byl předtím
podkopán a zkažen předchůdci Antikrista (liberalismem ve společnosti,
modernismem v Církvi, nemravností, úpadkem a široce rozšířeným satanismem)
– nemůže být Nový světový řád ještě uskutečněn, protože existuje něco, co tomu
brání. Římský řád tradičních křesťanských hodnot, ačkoliv očerňovaný a
nepodřízený katolickému pravověří, dnes v Rusku existuje, ale aby byl
schopen zcela a vítězně vzdorovat, musí se v této zemi udát obrácení ke
katolicismu.
Když
se vrátíme k omylům, jež bude Rusko šířit, vidíme, že to, co započalo
v Rusku, se pak posunulo do Spojených států, čímž nás nebe varovalo, že
jestliže na jednu stranu má Rusko Boží poslání v plánu trestu – bude to trest
za hříchy světa a [Rusko] poslouží jako tvůrce míru a obnovy se svým obrácením
– na druhou stranu se tyto omyly, jež zde povstaly, nebudou týkat výhradně
Ruska, ačkoliv šíření těchto omylů nebo jejich porážka závisí na obrácení této
země. Odklad vykonání tohoto zasvěcení přinese velké tresty. Vzpomeňte si, že
sestra Lucie obdržela v důvěrné komunikaci s Naším Pánem toto
poselství:
„Oznam to Mým služebníkům: vzhledem
k tomu, že následují příkladu krále Francie, když odkládají vykonání Mého
příkazu, budou jej následovat v neštěstí.“
Byla
to narážka na Ludvíka XIV., který nezasvětil Francii Nejsvětějšímu Srdci
Ježíšovu, jak požadoval Náš Pán skrze sv. Markétu Marii Alacocque, a později
byl jeho nástupce Ludvík XVI. (který skončil tím, že zasvěcení učinil, když byl
vězněn) zbaven Francouzskou revolucí trůnu a sťat v roce 1793.
Roku
1931 přišlo vyhlášení druhé republiky ve Španělsku, čímž započalo vypalování
kostelů a klášterů a satanské protikatolické pronásledování ze strany
komunistů.
Komunistická
revoluce, která byla řízena silami, jež vytvořily dvě světové války, nemohla
ukončit religiozitu Ruska tím, že mu vnutí ateismus. Následný pokus chtít
zavést revoluční západní liberalismus po pádu formálního komunismu (což byl
pokus Michaila Gorbačova a Borise Jelcina, agentů iluminátů, kteří se oba
narodili v roce 1931), také nepřinesl výsledky. A stejně jako v době,
kdy vyvstala překážka zvaná Stalin, existuje nyní překážka zvaná Putin, ačkoliv
na opačné straně, a tudíž nebezpečnější, protože on nepotřebuje teror, aby
vládnul své zemi. Z tohoto důvodu neexistuje pro ty, kteří se snaží
vytvořit Antikristův Nový světový řád, žádná jiná volba než válka. Dnes jsou
věci převrácené a stoly se obrátily, a ačkoliv si toho většina nevšimne,
satanská revoluce je ztělesněna Spojenými státy s jejich sionistickými spojenci,
a to, co bylo původně známé jako „křesťanský Západ“, změnilo hemisféry a
dosahuje až k Rusku.
Avšak
spása Ruska také závisí na zasvěcení Neposkvrněnému Srdci. Toto řekla
Blahoslavená Panna Maria sestře Lucii:
„Nadešla
chvíle, v níž Bůh žádá Svatého otce aby, v jednotě se všemi biskupy
světa, zasvětil Rusko Mému Neposkvrněnému Srdci, a slibuje jej těmito prostředky zachránit. Existuje tolik duší, jež
Spravedlnost Boží odsuzuje za hříchy spáchané proti Mně, že jsem přišla požádat
o náhradu: obětujte se za tento úmysl a modlete se.“
Věříme,
že toto je důvod, protože při absenci tohoto zasvěcení bude příští válka pro
Rusko zničující, s vládou Antikrista, jež se ustanoví na jeho ruinách a
ruinách celého křesťanstva. Avšak slib vítězství Neposkvrněného Srdce udržuje
naši naději. Sestra Lucie řekla: „Svatý
otec provede zasvěcení, ale bude pozdě. A přesto Neposkvrněné Srdce Panny Marie
zachrání Rusko. To je jisté.“
Z toho
plyne principiální důležitost tohoto zasvěcení. Dokonce ani varování skrze
mnoho pozitivních znamení v Rusku a jeho reakce na západní bezbožnost
nejsou chápány či zdůrazňovány. Proto, jak říká biskup Richard Williamson: „Nemějme
však žádné iluze: ruské pravoslaví spojuje dohromady náboženství a patriotismus
v ne zcela zbožné směsi a pravoslaví je stále schizmatické, když odmítá
papežskou nadvládu, a heretické kvůli odmítání několika dogmat, takže Rusové
potřebují být obráceni k pravé univerzální neboli katolické Církvi.
Jestliže si však Naše Paní z Fatimy vyvolila jejich zemi pro zasvěcení
svému Srdci, není to proto, že Rusové jsou stále zlí komunisté, ale proto, že
ohromná utrpení ruského lidu v jejich sedmdesátiletém babylonském zajetí
v komunismu, vyvolává ze vždy náboženských hlubin „Svaté Rusi“ náhlý
vzestup duchovní vitality, jež by mohla zachránit pravou Církev
v současnosti chřadnoucí na Západě, kde církevní autorita může stále být
početná, ale má malou Víru, zatímco tradiční zbytek má pravou Víru, ale je málo
početný a ještě méně početný autoritou? Bůh ví, jak mnoho západní Církev také
potřebuje obrácení!
„Může to tedy být ruský průlom obklíčení ve
třetí světové válce vedoucí k jeho okupaci Evropy, která nakonec přivede
latinského papeže k zasvěcení Ruska Srdci Naší Paní, jak o to ona tak
dlouho marně žádá? Zachrání v tu chvíli obnovená ruská náboženská vitalita
na oplátku naši chřadnoucí katolickou autoritu a Tradici, jejíž Pravda na
oplátku očistí jejich omyly? Pokud ano, pak Bůh zase jednou „zahrnul všechny
v nevěru, aby se nade všemi smiloval ... Jak nevyzpytatelné jsou jeho
soudy a nevystihlé jeho cesty! ... Jemu sláva na věky!“ (Ř XI, 32...36)
„Mainstreamoví i tradiční katolíci, modlete
se z celého srdce za zasvěcení Ruska Bolestnému a Neposkvrněnému Srdci
Matky Boží neboli „Theotokos“, jak je známá ve východní církvi.“
(Komentář
Eleison č. 112, 29. srpna 2009)
Zdroj: Nossa
Senhora De Aparecida
Překlad:
D. Grof