Tajemná spojitost mezi socialismem,
sionismem a satanismem (2009)
André F. Garcia
Nepříjemné a
kompromitující vazby spojují Karla Marxe – německo-židovského filozofa a
ekonoma, zakladatele tzv. vědeckého socialismu – se satanismem. Protože levice
nemá zájem zveřejňovat tento vztah, není považován za nic víc než přechodnou a
nedospělou fázi Marxova života před tím než dosáhl svého intelektuálního
vrcholu. Bez ohledu na to, toto spojení existovalo a zanechalo stopy na celém
jeho životě. Navíc se nikdy nezřekl své smlouvy s ďáblem. Naopak kvůli ní
zplodil nejzvrácenější ideologii v dějinách, která je zodpovědná za smrt
více než 100 milionů lidí.
Odhalení
Richarda Wurmbranda, rumunského badatele, byla plodem pečlivého výzkumu
publikovaného v jeho knize Marx a Satan
(1986). Jeho závěry potvrdily tvrzení papeže Pia XII., který Marxe nazval
„horlivým a uznávaným satanistou“. Wurmbrand se nedobral závěru, zda Marx
opravdu chtěl ustavit rovnostářskou a socialistickou společnost, nebo ji jen
použil jako záminku k vypuzení Boha ze společnosti. Jinak řečeno: Byl Marx
inspirován budováním nebo ničením?
Marx, uctívač ďábla
Já jsem
přesvědčen, že ve skutečnosti Marx chtěl rovnostářskou beztřídní společnost.
Protože jeho kult rovnostářství jakožto metafyzické hodnoty jej vedl
k tomu, aby tím či oním způsobem opakoval Satanovu vzpouru proti Boží
autoritě. Marx jednou skutečně prohlásil: „Jsem velký jako Bůh.“ U Marxe byla
mystika rovnostářské společnosti, kterou chtěl vybudovat, jen vyjádřením jeho
vnitřní vzpoury proti vší autoritě a všemu, co mu bylo nadřazené.
Marx se
snažil „vyhladit středověké náboženství a politiku“, a tím zničit Církev a
křesťanskou civilizaci. V tom následoval deklarovaný úmysl svého guru
Mosese Hesse, který chtěl vyhladit jakoukoliv stopu Boží podoby, která existuje
v lidské společnosti a jejích institucích a obyčejích. Zbavit organickou
společnost její sakrality a harmonických nerovností bylo neúprosným požadavkem
této nové socialistické společnosti, která nemohla tolerovat neomezenou Boží
nadřazenost.
Dle mého
názoru měl Marx dvojí cíl:
- Zničení hierarchické, nerovné a sakrální společnosti.
- Vytvoření rovnostářské a desakralizované společnosti, v níž by všechny stopy Boha měly být zakázány pod záminkou toho, že jsou „opiem lidstva“.
Marx a Engels byli do satanismu zasvěceni Mosesem
Hessem, dole
Bakunin,
jeden z Marxových kolegů socialistů, satanista jako Marx, hlásal zničení
státu a propagoval anarchii: „Naším posláním je ničit, nikoliv budovat. Vášeň
ničit je kreativní vášní.“ Marx také vypovídal o svém destruktivním úmyslu,
když v březnu 1850 sepsal s Engelsem „akční plán proti demokracii“.
V něm načrtnul teroristický program, který zahrnoval vraždění králů a
ničení veřejných pomníků. V této linii navrhoval spojenectví mezi
proletariátem a maloburžoazií.
Nemělo by
proto být překvapením, že v Marxově pohřební řeči jej jeho přítel Bedřich
Engels velebil za jeho destruktivní hněv: „Protože Marx byl především
revolucionářem. Jeho skutečným posláním v životě bylo přispívat tím či
oním způsobem ke svržení kapitalistické společnosti a státních institucí, které
zavedla, přispívat k osvobození moderního proletariátu, který jako první
přiměl si uvědomit svou vlastní pozici a své potřeby, uvědomit si podmínky
svého zrovnoprávnění. Boj byl jeho živlem. A bojoval s vášní,
houževnatostí a úspěchem, s nimiž se mohli měřit nemnozí.“ (1)
Vztah mezi
Marxem a jeho učitelem, židovským spisovatelem Mosesem Hessem, také považovaným
za otce socialistického sionismu, byl docela tajemný. V Hessově způsobu
myšlení a filozofii existuje zvláštní překryv tří ideologických vrstev:
socialismu, sionismu a satanismu. Na jednu stranu byl Hess mentorem Marxe i
Engelse a jednoho z [dalších] zakladatelů socialismu; na druhou stranu byl
předchůdcem sionismu dokonce před Theodorem Herzlem. Byl také tím, kdo zasvětil
Marxe a Engelse do satanismu.
V roce
1862 Hess publikoval svou knihu Řím a
Jeruzalém – Poslední národnostní otázka, kde navrhnul založení židovského
národa v Palestině. Také navrhnul, aby tam Židé ustavili socialistický
agrární systém, který by jim umožnil nalézt „vykoupení skrze půdu“.
Hess zemřel
v Paříži v roce 1875. Byl pohřben na židovském hřbitově
v Kolíně, ale v roce 1961 byly jeho pozůstatky přeneseny do kibucu
Kvucat Kineret v Izraeli, kde odpočívá spolu s dalšími
socialisty-sionisty. Levicový sionismus požadoval, aby Moses Hess spočinul
v jedné ze socialistických agrárních buněk, o nichž snil.
Nakonec však
zůstává jedna otázka: Jak si vysvětlit, že zakladatel sionismu byl satanistou?
Jistě to nebyl pravý Bůh Abraháma, Izáka a Jákoba, kterého vzýval a který mu pomohl
realizovat jeho plán.
Poznámky:
- Engels pronesl svou řeč v angličtině. Karl Marx´s Funeral, 22. března 1883.***Poznámka REX!: Anglická kniha Richarda Wurmbranda, Marx a Satan, která podrobně zkoumá Marxův satanismus je v angličtině ke stažení zde.Zdroj: Tradition In ActionPřeklad: D. Grof