Komentář Eleison CDLXXVIII – Původ islámu (2016)
(478)
10. září 2016
Když tyto
„Komentáře“ čtenářům doporučovaly „Spiknutí
proti Církvi“ od Maurice Pinaye, což je kniha, která hojnými dokumenty
prokazuje, že hlavním vnějším nepřítelem katolické Církve po 2000 let jsou
Židé, tvrdily, že Židé jsou za islámem, svobodným zednářstvím a komunismem.
Žádní čtenáři neprotestovali, že jsou za zednářstvím a komunismem, několik se
jich však ptalo, co dokazuje, že jsou také za islámem. Protože islám povstal
v sedmém století po Kristu, skutečně neexistuje pro islám nic jako
dokumentace, která existuje pro moderní kořeny zednářství a komunismu. Ve
skutečnosti odborníci na islám řeknou, že dokonce i mnoho původních dokumentů
k počátkům islámu mohlo být zničeno, právě proto, aby zakryli jeho pravý
původ. Zbyde nám text samotného koránu a historické argumenty, abychom
poukázali na Židy jako původce islámu.
Pokud jde o
text koránu, jeden z těch, kdo jej před koncilem bedlivě studoval, Hanna
Zakarias, došel ve své knize „Pravý Mohamed, falešný korán“ k závěru, že
byl celý dílem židovského rabína. Aby podpořil svou tezi, že islám je prostě
judaismus vyložený Arabům rabínem, aby je obrátil k jedinému pravému Bohu
Starého zákona, tvrdí Zakarias, že v koránu neexistuje žádný příběh, žádný
detail, který není specificky židovský, odvolávající se na Starý zákon, talmud
nebo židovskou literaturu. Argumentuje, že jen Žid mohl tak glorifikovat Izrael
jako to činí korán, v čele národů, jako jediného příjemce jediného Zjevení
jediného pravého Boha. Tudíž pasáže v koránu uznávající například Jana
Křtitele a Blahoslavenou Pannu, je uznávají čistě jako Židy a vynechávají
veškerou spojitost s křesťanstvím (súra XIX, 1-21). Pokud jde o Ježíše,
mohl být synem Marie, ale určitě ne Synem Božím.
Naopak,
pokoncilní student islámu Laurent Lagartempe ve své knize „Původ islámu“ tvrdí,
že existuje mnoho otázek, pokud jde o historickou osobu Mohameda, a prohlašuje,
že korán je směsí nesourodých textů, více či méně ustálených teprve dvě století
po počátku islámu, aby [korán] ospravedlnil nové náboženství, a aby si počínal
jako jeho svatý text konkurující Starému a Novému zákonu Mojžíše resp. Ježíše
Krista. Lagartempe však nenapadá značnou přítomnost judaismu v koránu, ani
jeho vliv.
Co se týká
historických argumentů pro to, že Židé jsou za islámem, dokumentuje Pinayova
kniha dobře známou roli, kterou Židé sehráli při pomoci Arabům v dobytí
katolického Španělska mezi lety 711 a 788, jejž katolíci znovu dobyli teprve
v roce 1492. Lagartempe rozumně předpokládá, že předcházejícímu dobytí
Severní Afriky Araby v letech 647 až 710 také pomohli Židé, protože tyto
země na jih od Středozemního moře, kdysi vzkvétající část křesťanstva, od té
doby zůstaly převážně pod arabskou nadvládou.
Asi hlavní
argument pro to, že Židé jsou za islámem, je však obecnějšího řádu, je sotva zpochybnitelný,
a spočívá na zvláštní roli, kterou v dějinách hrál lid Mesiáše, Našeho
Pána Ježíše Krista. V prvé řadě příprava Izraelitů na tuto roli ze strany
samotného Boha se rozpíná přes 2000 let od Abraháma ke Kristu. Židům dala zcela
zvláštní vztah k jedinému pravému Bohu, a oni jej od té doby nikdy zcela
neztratili. Podívejte se, jak zvláštně je ve Starém zákoně Bůh odměňoval a
trestal, aby je zformoval jako kolébku Mesiáše, který měl přijít. A tento vztah
jim dává zvláštní schopnost vykonstruovávat náhražková náboženství, aby
uspokojili skutečné náboženské potřeby lidí.
Bohužel
odmítli svého Mesiáše, když přišel, a toto odmítnutí jim dává zvláštní motivaci
konstruovat falešná náboženství, aby odváděla lidi od Krista a pryč od věčné
spásy. Proto Maurice Pinay může ukázat, jak po celá staletí bojovali proti
katolické Církvi. Dnes jsou nepopiratelně za muslimskou invazí kdysi
katolických národů Evropy, aby zrušili poslední zbytky Víry a tak zabránili
národům odporovat jejich novému světovému řádu.
Kyrie
Eleison
Zdroj: The St. Marcel Initiative
Překlad: D. Grof