Komentář Eleison DCLXXVIII – Mamon útočí – II (2020)
(678)
11. července
2020
MAMON
ÚTOČÍ – II
A tak když v roce
1913 muži financí nakonec oklamali Kongres Spojených států, aby vytvořil
Federální rezervní systém jako centrální banku, která převezme kontrolu nad správou
peněz v USA, věděli, že jsou na dobré cestě k ovládání celých USA.
Všimněte si, že kdyby jen více kongresmanů milovalo svou zemi víc a peníze míň,
zákon, který vytvořil Fed, by nikdy neprošel. V moderních demokraciích je
to však lid, který do úřadu volí politiky, kteří schvalují zákony. Ať tedy
nikdo netvrdí, že v demokracii nelze vinit lid za neštěstí pocházející od
politiků. Vládce v jakékoliv zemi určuje Bůh (Kniha přísloví VIII, 15) tak,
jak si lidé zasluhují.
Víc než sto let po svém
založení Fed stále jen získává moc a vliv. První světová válka (1914–1918)
vyžadovala peníze. Fed je poskytl. USA se staly světovou velmocí. Druhá světová
válka (1939–1945) vyžadovala mnoho peněz. Fed je poskytl. Vítězné Spojené státy
se staly světovou supervelmocí. Jak by si dokonce i vlastenci od té doby mohli
stěžovat na Fed? Dokonce, i když Woodrow Wilson, který byl prezidentem po celou
dobu trvání první světové války, napsal: „Někteří
z největších mužů v USA v oblasti obchodu a výroby se něčeho
bojí. Vědí, že někde existuje moc tak organizovaná, tak rafinovaná, tak bdělá,
tak uzavřená, tak úplná, tak vše prostupující, že by o ní raději měli mluvit
jen šeptem, když ji odsuzují.“ Tato moc od té doby řídí Fed a jeden
prezident za druhým byl jen její loutkou. Peníze motivují. Bůh motivuje víc,
ale v roce 1914 se dostatečný počet lidí, aby přemohli moc peněz, obrátil
k Bohu jen v několika zemích.
A tak Fed, který slíbil
ukončit cyklus vzestupů a pádů, zosnoval v roce 1929 do té doby největší
ránu ze všech, velkou hospodářskou krizi, která zásadně zvýšila jeho moc. Mnozí
vlastenci v průběhu let prohlédli a usilovali o to, aby Kongres Fed
rozpustil, ale skrytá peněžní moc, sloužící svým vlastním zájmům, je až do
dnešních dnů příliš silná. Aby Fed „zachránil“ hroutící se ekonomiku USA před
kolapsem, začal v naší době – v září minulého roku – nalévat
hotovostní infúze svých z ničeho vytvořených peněz do repo trhu, protože
hrozilo, že se zadrhne kvůli nedostatku hotovosti. Fed sliboval, že tyto infúze
budou dočasné, od té doby se však dále zvýšily. Pak přišla vynucená
koronapanika a uzavření tolika podniků, že Fed měl od té chvíle dokonalou
výmluvu pro rozšíření své finanční rozvahy. Říct, že nyní skupuje svět, je
sotva nějakým přeháněním. Protože lidi stále mají důvěru v dolar, může Fed
stále „zachraňovat“ svými „falešnými penězi“ systémy, které kdekoliv ve světě
padají, a to přinejmenším do doby, než se tato důvěra zhroutí. To už však
všechny „zachráněné“ systémy budou spoutány dluhem – vůči Fedu.
Koronapanika a nepokoje
v souvislosti se smrtí George Floyda jsou přímými nástupci událostí z 11.
září – je to panika uměle vytvořená prostřednictvím lží politiků a jejich
bídných médií, ať už jde o „smrtící teroristy“ nebo „smrtící virus“, i když teď
už každý ví, že 11. září mohlo být jedině zločinem spáchaným vlastními lidmi, a
že koronavirus není o nic horší než jakýkoliv jiný virus chřipky. Pokud jde o
nepokoje, Floydova pitva ukázala, že nezemřel kvůli udušení zapříčiněnému
policií, ale kvůli těžkému předávkování nebezpečnou drogou. Peněžní moc
Woodrowa Wilsona však již dlouho ví, že panický strach je jedním
z nejlepších prostředků k manipulaci lidí a tak její politici a média
stále podporují lži peněžní moci již od doby Pearl Harbour (1941) a atentátu na
Kennedyho (1964) atd. atd. Když se národy odvrátí od Boha, který je Cesta,
Pravda a Život (Jn. XIV, 6), odvrátí se od Pravdy a musí se otevřít otci lží
(Jn. VIII, 44). A Satan s potěšením vstoupí a samozřejmě se bude maskovat
za anděla světla (II Kor. XI, 14–15).
Jak však nyní může nějaký
superior distriktu Bratrstva sv. Pia X. říkat, že koronapanika „není naše věc“?
Jak může jakýkoliv katolický duchovní říct, že tyto ohromné lži sloužící ke
zkažení celého světa „nejsou naší věcí“? Odkud pocházejí duše, které mají být
spaseny pro Boží nebe, ne-li ze světa kolem nás? Jak kterýkoliv církevní vůdce
nemůže pochopit, že je částí jeho povinností zpochybňovat tyto „operace omylu“,
ocejchované Bohem jako Jeho trest za nedostatek lásky k pravdě (II Tes.
II, 11)?
Kyrie Eleison
Zdroj: The St. Marcel Initiative
Překlad: D. Grof